طراحی

4 ترند بهار / تابستان 2021

ترند بهار تابستان 2021

ترند بهار تابستان 2021

جهان با مشکلات جدی روبرو است و همه چیز اطراف ما در حال تغییر است. . صنعت مد نیز اگرچه در تلاش برای تطبیق و ایجاد روندهای جدید و هیجان انگیز برای دوستداران مد است ، از این قاعده مستثنی نیست. تصور کارشناسان مد بدین گونه است که :

این جنبه های جدید زندگی که ما با آن آشنا شده ایم ، قرار است تاثیر بزرگی در روندهای مد روز داشته باشد.

و در حالی که در سال 2020 چیزهای زیادی برای دیدن و یادگیری وجود دارد ، سال 2021 چیزهای کاملا متفاوت و هیجان انگیزی را به ارمغان خواهد آورد. برخی از کارشناسان صنعت مد بر این باورند که :

روند ترند بهار / تابستان سال 2021 می تواند جسورانه و شجاعانه ، یا رویایی و خلاق باشد.

ترندهای پیش بینی شده بهار / تابستان 2021 :

بازگشت رویایی شور و هیجان

یه زمانی بود که همه ما هر چیزی که دوست داشتیم می پوشیدیم و این بهار / تابستان سال 2021 ایده های جدیدی به زندگی ما باز می گردد. این روند باعث می شود تا صدای بلند و آشکار جهان پیرامون ما از طریق ترکیب پوشاک با مواد ، رنگ ها ، عناصر و بافت ها رد شود. منتظر طرح های خطی ، نقطه ای و حروف روی لباس ها باشید!

طرح های نقطه ای بهار و تابستان 2021

قدرت سرشانه های پهن

سال 2021 قدرت و تمرکز روی کت واک ها را بر روی لباس هایی با سرشانه های پهن و و مربع شکل و یکنواختی رنگ با تن های خنثی ( بیشتر سفید ، مشکی و آبی ) قرار می دهد. در ترند بهار تابستان 2021 کت و شلوارهای تهیه شده از مواد مختلف – پشم ، کشمیر ، نخ ، کتان ، پارچه کتان راه راه – به وضوح دیده خواهد شد.

دوخت سرشانه های پهن ترند 2021

طرح های گل دار در ترند بهار تابستان 2021

طرح های گل دار هیچ وقت فراموش نمی شوند! فقط همیشه طراحی های آن ها تفاوت خواهد داشت و هر سال به شکل های گوناگون پدیدار می شود. چه چیزی بهتر از همزیستی با طبیعت و پوشیدن چنین لباس هایی ؟! احتمالا این فصل کمی متفاوت خواهد بود و نسبت به قبل بدون اینکه الگو را از بین ببرد گل های بیشتری به ارمغان می آورد. قدرت گل می تواند ما را با سبک های مختلفی شگفت انگیز كند ( طرح هایی با گل های ساده و یا عجیب و غریب و رنگارنگ ).

طرح های گل دار در ترند 2021

ترند بهار تابستان 2021 : همزیستی با طبیعت

اگر تصور می کنید که طبیعت مادر در جایی در حومه شهر زندگی می کند ، پوشیدن لباس های زیبا و همزیست با طبیعت همان چیزی است که در ترند بهار تابستان 2021 مشاهده خواهید کرد. این بدین معناست که ما لباس هایی از جنس مواد طبیعی و سبک ، توری ، حتی لباس هایی تهیه شده از چوب خواهیم پوشید. این سبک بیشتر برای بلوزها و پیراهن های بلند مناسب است.

ترند بهار سال 2021

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه طراحی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *