طراحی

ترند رنگ پاییز 2020

ترند رنگ پاییز 2020

ترند رنگ پاییز 2020

اگرچه همچنان در فصل تابستان به سر می بریم ، شکی نیست افرادی که مد را دنبال می کنند از قبل در انتظار برخی از بزرگترین روندهای تعیین شده برای ماه سپتامبر هستند. در این مقاله سعی کرده ایم به شرح رنگ های مناسب فصل پاییز و زمستان سال 2020 بپردازیم. Leatrice Eiseman ، مدیر اجرایی موسسه رنگ Pantone در اینباره توضیح می دهد :

پالت رنگ برای پاییز / زمستان 2020 تمایل ما به رنگ های متنوع و بی انتها را برجسته می کند.

ترند رنگ پاییز 2020 :

قرمز / قرمز شرابی

با رنگ قرمز شرابی در فصل پاییز و زمستان غریبه نیستیم و امسال شاهد طیف وسیعی از سایه قرمز آلبالویی و تند خواهیم بود. از سر تا پا ، در بافت و تار و پود لباس های چرمی و مخملی و نخی می توانید شاهد رنگ قرمز تند باشید!

ترند رنگ پاییز 2020 : آبی

در حالی که تقریبا هر سایه ای از رنگ آبی در ران وی های پاییز نقش به سزایی دارند ، این رنگ بیش از حد معمول نگاه همه را به خود جلب کرده و بیشتر برای پیراهن ها و پالتوهای پاییزه مناسب است.

سایه های خاکستری

رنگ طوسی یکی از تاثیرگذارترین رنگ های ” ترند رنگ پاییز 2020 ” به حساب می آید. به عنوان مثال از رنگ خنثی طوسی می توان در طراحی های لباس ( از سر تا پا ) استفاده کرد. سایه طوسی در پارچه های مختلف به صورت سایه نما در کت و شلوار و لباس های نخی و پالتوها به کار برده می شود. نکته اصلی در ایجاد تنال ، ترکیب سایه های مختلف ( و پارچه ها ) در مجموعه شماست ، از رنگ های خاکستری تیره گرفته تا طوسی روشن!

سبز پسته ای

یک ترند رنگ پاییز 2020 دیگر ، سایه های رنگ سبز پسته ای است که در لباس های ابریشمی ، کت و دامن های نخی کوتاه و لباس های کشباف جلوه خاصی دارند. این رنگ دید بسیار مناسبی به ران وی های فصل پاییز می بخشد!

شیری

طراحان برندهای معتبری همچون Isabel Marant و Dior رنگ های رویایی برای پاییر امسال آورده اند! رنگ شیری ( کرمی ) ملایم در سایه های مختلف سفید! در این فصل می توانید رنگ عاج و شیری لباس های کشباف مدرن ، شیک ، ظریف و لوکس را انتخاب نمایید.

نارنجی

اکنون زمان آن فرا رسیده تا از مرکبات زمستانی لذت ببرید! رنگ نارنجی روشن و تیره با هر چیزی به راحتی ست می شود ( از لباس های جین آبی گرفته تا کت های چرمی قهوه ای ) و باعث ایجاد حس اعتماد به نفس ، خلاقیت و شادی می شود.

ترند رنگ پاییز 2020 : مشکی

رنگ مشکی در تمامی سبک ها از لباس های پفی و کوتاه گرفته تا کلاه ها و اکسسوری های پاییزه نمایان می شود.

قهوه ای روشن

رنگ بژ بدون شک رنگ مورد علاقه دنیای مد در سال گذشته بوده است و این روند هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد. در ران وی ها سایه های مختلفی از تن رنگ بژ را مشاهده کرده ایم ( از رنگ شتری کمرنگ گرفته تا قهوه ای تند و تیز ). در ترند رنگ پاییز 2020 شاهد رنگ قهوه سوخته در پارچه های لوکس همچون چرم خواهیم بود!

ترند رنگ پاییز 2020 : سبز ارتشی

در ران وی های پاییز 2020 رنگ سبز ارتشی را بر روی پارچه های جیر ، ابریشم ، چرم و بافت ضخیم مشاهده خواهید کرد.

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه طراحی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *