طراحی

ترند برتر پاییز و زمستان مردانه هفته مد لندن 2020

ترند برتر پاییز و زمستان آقایان در هفته مد لندن 2020

ترند پاییز زمستان آقایان 2020

هر فصل ترندهای جدیدی پا به عرصه گذاشته که برخی از آن ها ماندگارند. امسال ، صرف نظر از موضوع دما ، سبک های لباس مردانه خیلی جذاب تر از سال های قبل می باشد. از کاپشن های بزرگ پف دار گرفته تا لباس های روشن ، بهترین زمان به روز رسانی کمد لباس شما است. اگر نیاز به الهام گرفتن دارید ، در این مقاله سعی کرده ایم برترین ترند استایل خیابانی آقایان برای پاییز و زمستان 2020 را شرح دهیم. پس با ما همراه باشید!

ترند برتر پاییز و زمستان آقایان 2020

جلیقه پف دار

دیگر نگران سرمای پاییز و زمستان نباشید! این مدل جلیقه های نرم پف دار با کاربری بسیار آسان را می توانید در هر موقعیت و مکانی بپوشید. اگر هدف شما سبک خنثی است ، سعی کنید تم های تیره همچون مشکی و طوسی و ذغالی را انتخاب نمایید. با این حال اگر احساس ماجراجویی دارید ، نمی توانید از یک رنگ پررنگ مانند صورتی ، آبی یا حتی قرمز عبور کنید. این ترند پاییز زمستان آقایان 2020 را با تی شرت های آستین بلند ، ژاکت و یا بلوز امتحان کنید. از امتحان اندازه های مختلف نیز نترسید – گاهی اوقات ، یک مدل برش خورده از لباس بیرونی می تواند با کت و شلوار متناسب عالی به نظر برسد.

جلیقه پف دار مردانه

ژاکت راه راه

یکی از متداول ترین و محبوب ترین ترندهای جهانی ، ژاکت های مردانه است و این مدل های ” راه راه ” نیز از این قاعده مستثنی نیستند. خواه طراحی این ژاکت ها سایز بزرگ باشد و خواه برش خورده ، به راحتی و بدون کوچکترین دردسری می توانید این ترند پاییز زمستان آقایان 2020 را ست کنید. در این فصل سایه های متضاد مانند قرمز و آبی را انتخاب کرده یا از رنگ های سنتی تیره همچون سرمه ای ، سبز یا سورمه ای پیروی کنید.

ژاکت راه راه مردانه

ترند پاییز زمستان آقایان : کاپشن بلند کلاه دار

با گرم ترین مدل لباس مردانه امسال ، دیگر نگران سرمای طاقت فرسای پاییز و زمستان نباشید. این کاپشن های بند کلاه دار سبک ماهیگیرها در حالی که زیبا به نظر می رسند ، راحتی بیشتری را ایجاد می کنند. پایین کلاه را به سمت بالا بچرخانید تا احساس گرمی بیشتری بکنید. کلاه در این کاپشن ها ، یک لباس معمولی یا غیر معمول را بیشتر به چشم می آورد.

انواع کاپشن های کلاه دار مردانه

رنگ آبی روشن برای ترند پاییز زمستان آقایان 2020

صرف نظر از دما ، شما می توانید با ترکیب رنگ آبی روشن گرمتر از همیشه به نظر برسید. رنگ سال Pantone امسال در سراسر خیابان ها موج می زند. لازم نیست که از بالا تا پایین لباستان از رنگ آبی استفاده کنید ، بلکه می توانید برای اکسسوری ها و آستین بلوز و یا حتی کفش هایتان از رنگ آبی روشن استفاده نمایید. این رنگ به شما روحیه داده و یک بعد جذاب و جدیدی به تیپ شما می بخشد.

رنگ آبی روشن برای ترند پاییز زمستان آقایان 2020

شلوار مردانه طرح دار

با این ترند پاییز زمستان آقایان 2020 ، جلوه خاصی به تیپتان بدهید. این شلوارهای گشاد طرح دار فقط مخصوص مهمانی های خاص نیست و می توانید آنها را همه جا بپوشید. از طرح های گرافیکی ساده گرفته تا طرح های گرافیکی پیچیده ، ، هیچ محدودیتی برای این ترند وجود ندارد. به منظور بازگشت به دهه 70 ، مدل های دمپا گشاد را امتحان کنید. این فرصت مناسبی برای آزمایش رنگها است ، پس نگران نباشید!

مدل شلوارهای طرح دار مردانه

ترند پاییز زمستان آقایان : کت چرم بلند

گرم بمانید و با پوشیدن کت چرمی بلند به دهه 90 بازگردید! این کت های چرمی راهی آسان برای شیک به نظر رسیدن بدون اغراق است. اگر از طرفداران فیلم های علمی تخیلی هستید ، رنگ های تیره را انتخاب کرده ، اما اگر دوست دارید تجربه های جدیدی به دست بیارید به سراغ رنگ شتری بروید. سایزهای مختلف یقه برای امتحان کردن وجود دارد – می توانید سایزهای بیش از حد بزرگ ، متوسط و یا حتی مدل بدون یقه را امتحان کنید.

کت چرم مردانه بلند

کیف های زیربغلی کوچک

به لطف این کیف های کج زیربغلی مردانه ، دیگر مدل های جیبی طرفدار زیادی ندارد. بند این کیف ها را روی یک شانه قرار داده و به صورت مورب در کنار بدنتان قرار دهید و هر آنچه را که نیاز دارید در آن نگه دارید. در این فصل به دنبال رنگ های تیره باشید ، زیرا این رنگ ها سازگار بوده و با هر تیپی ست می شوند. خواه سایزهای بزرگ را انتخاب کنید و خواه سایزهای کوچک ، به راحتی می توانید با این کیف ها در خیابان قدم بزنید و اذیت نشوید. این یک گزینه کاربردی و شیک برای هر مردی است.

کیف زیر بغل مردانه

کتانی مردانه چند رنگی

چرا باید از یک رنگ کتانی استفاده کنید ، در حالتی که می توانید دو رنگ مختلف را به صورت همزمان بپوشید. از چند فصل گذشته ترند کفش های ورزشی محبوبیت زیادی پیدا کرده است که به این زودی تغییر نخواهد کرد. در این فصل از رنگ های روشن استفاده کرده ، محبوب ترین رنگ ها شامل قرمز و سیاه و سفید یا آبی است. این یک فرصت عالی برای ایجاد تغییرات و جلوه دادن به تیپتان بدون تلاش زیاد است. بهتر است قبل از خرید این ترند پاییز زمستان آقایان 2020 کمی تحقیق کنید – مطمئن شوید که یک جفت کفش راحت و براق پیدا کرده اید!

کفش ورزشی چند رنگ مردانه

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه طراحی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *