طراحی

راهنمای جامع ترند پاییز امسال

راهنمای جامع ترند پاییز امسال

ترند پاییز و زمستان

Chanel ، Louis Vuitton ، Gucci و بسیاری از معتبرترین برندهای صنعت جهانی مد تاکید زیادی بر روی ترند پاییز و زمستان امسال داشته اند و در این مقاله سعی کرده ایم خلاصه ای از پرطرفدارترین رانوی های این ترندها را برایتان ذکر کنیم. پس با ما همراه باشید!

ترند پاییز / زمستان 2020

طرح ریش ریش دار

این مدل لباس ها ، جلوه جدید و زیبایی به رانوی های 2020 می بخشند. دامن های رسمی Christian Dior ، کت های روزمره Bottega Veneta و بسیاری از طراحان مد از برش های ریش ریش داری در طرح لباس های خود استفاده کرده اند.

انواع کلاه زنانه ترند پاییز / زمستان

مدل های مختلف کلاه زنانه را پاییز و زمستان امسال از دست ندهید! Paco Rabanne از مدل های زنجیری دوران قرون وسطا استفاده کرده ، در حالی که Michael Kors از طرح کلاه های بافت برای زمستان استفاده می کند. Loewe و Gucci از سبک های خاصی منحصر به فرد خود پیروی کردند.

سبک لباس اسب سواری دخترانه

وقتی صحبت از مد الهام گرفته از اسب می شود ، کمتر شاهد سبک لباس های غربی و بیشتر شاهد مدل های Westchester خواهیم بود. طراحانی مانند Tory Burch و Brandon Maxwell بیشتر از بوت های مخصوص اسب سواری و کت و شلوارهای کلاسیک زنانه برای ترند پاییز و زمستان 2020 استفاده می کنند. برندهای Self Portrait و Chanel نیز از کلاه های اسب سواری استفاده می کنند.

ترند پاییز / زمستان 2020 : دستکش زنانه

سرانجام زمان آن فرا رسیده تا امسال دستکش های مورد علاقه مان را بپوشیم. Saint Laurent ، Valentino و Miu Miu در رانوی های امسال انواع دستکش های زیبای خود را به نمایش گذاشتند.

سبک راک مدرن

چندین فصل است که طراحان از لباس های دهه 90 الهام می گیرند. به جای شلوارهای جین مام استایل ، طراحان از سبک راک کلکسیون 1992برند Marc Jacobs برای Perry Ellis الهام گرفته اند. بسیاری از طراحان به صورت غیرمنتظره وارد سبک Angela Chase شدند : در Monse از دامن های کوتاه شطرنجی و جوراب شلواری های تنگ الهام گرفته شده است. Louis Vuitton سبک لباس های زیر پیراهنی زنانه خرده فروشی را پیش گرفته ، Valentino از بوت های اسب سواری بلند و Burberry از طرح های راه راه استفاده کرده اند.

پارچه های پشمی برای پاییز و زمستان 2020

ژاکت های پشمی سالهاست که مورد علاقه کت واک ها و رانوی ها بوده است ، اما امسال پالتو و ژاکت های تهیه شده از پشم گوسفند یکی از پرطرفدارترین ترندهای پاییز . زمستان 2020 خواهد بود. Burberry ، Stella McCartney و Celine از این مدل پالتوها در رانوی ها استفاده کردند.

پیراهن های جذب

آیا لباسی جذاب تر از لباس های جذب زنانه وجود دارد ؟! خیر! Bottega Veneta ، Tom Ford و سایران طراحان برجسته صنعت مد در ترند پاییز / زمستان 2020 از این سبک لباس های جذاب پیروی کردند. لباس های ماکسی و آستین بلند و یقه اسکی جذاب ترین مدل های این دسته محسوب می شوند ، البته برخی طراحان همچون Jacquemus و Loewe لباس های بافتنی اسپرت را ترجیح می دهند.

برش های خاص و مدرن در ترند پاییز 2020

همه ما می دانیم که یکی از برترین ترندهای امسال ، سبک های مدرن است. به جای مدل های قدیمی ، برش های ظریف و تکه های پاره پاره این مدل بسیار محبوب شده است. این مدل سکسی که در Prabal Gurung نیز دیده می شود ، برای مهمانی های شبانه بسیار ایده آل است.

کت و دامن زنانه

در حالی که کت و شلوارهای کوتاه در بهار 2020 مد شده بود ، مدل کت و دامن امسال ترند پاییز / زمستان 2020 می باشد. این ست بسیار کارآمد بوده و تنوع بسیار زیادی دارد. کت و دامن های پشمی Miu Miu فرم اداری داشته ، در حالی که مدل های Jacquemus مناسب رانوی های امسال می باشد!

ترند پاییز امسال : شنل های بلند

آیا کت های ساده شتری را دوست دارید ؟! در این فصل سلیقه تان را باید تغییر دهید ، زیرا پانچ و شنل های جدید مناسب کارهای رسمی و حتی روزمره بوده و بسیار محبوب شده است. با لباس های مجلسی و شیک مشکی و قهوه ای Balmain و Valentino و یا شنل های بافتنی Sacai سبک جدیدی از لباس های پاییزه را امتحان کنید.

ترند پاییز 2020 : اکسسوری زنجیردار

Bottega Veneta هیچ حد و مرزی نداشته و این موضوع را در رانوی های آن نیز مشاهده خواهید کرد. زنجیرهای بزرگ در طراحی اکسسوری ها تسلط زیادی داشته و صرف نظر از نقره و یا طلا ، این مدل را کیف ها و جواهرات و کمربندها مشاهده خواهید کرد. Ulla Johnson صندل های خود را زنجیرهای طلاکوبی شده به نمایش می گذارد.

کت های ویکتوریا

این مدل کت ها سرشانه های پف دار ، مدل کمر جذب و یک دکمه تکی در قسمت جلو دارند. جنس این کت ها معمولا مخملی بوده و طرح های گل دار پارچه ابریشمی دارند تا هر کسی با هر سلیقه ای بتواند مدل های مختلف آن را انتخاب نماید.

ترند پاییز و زمستان 2020 : دهه 1940

امسال زمان آن فرا رسیده تا به دهه 40 بازگردیم. این دهه به اندازه کافی عاشقانه نبوده ، اما Miu Miu و let Rodarte با طراحی های منحصر به فردشان چنین حسی را برای شما ایجاد می کنند. پیراهن های زنانه جذاب ، یقه های منحصر به فرد و سرشانه های پوفی در این پاییز و زمستان ترند بسیار خاصی ایجاد کرده اند. اگر به دنبال تیپ خاصی هستید مدل های Rosie the Riveter و Marc Jacobs را دنبال کنید.

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه طراحی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *