اخبار مد

پولو کلکسیون و کمپین برند تابستانی خود را راه اندازی کرد

راه اندازی کمپین تابستانی پولو

راه اندازی کمپین تابستانی پولو

U.S. Polo Assn ، نام تجاری رسمی انجمن پولو ایالات متحده ( USPA ) ، کمپینی سرگرم کننده و رنگارنگ و با الهام از طرح اسپرت و پارچه های کتان با رنگ های شاد و درخشان راه اندازی کرده است.

شرح راه اندازی کمپین تابستانی پولو

همان طور که در تصویر روبرو مشاهده می کنید ، تمام این نماهای رنگارنگ و شاد را می توان در این کمپین که در ژانویه سال 2020 در ” سانتا مونیکا پیر ” و ساحل الهام برانگیز ” مالیبو ” برگزار شد ، مشاهده کرد.

در مالیبو از طرح های شاد و رنگارنگ پولو در کنار کلبه های ساحلی جذاب و تخته های موج سواری عکاسی شد.

این عکاسی همچنین از سفیر برند U.S. Polo Assn و بازیکنان چوگان در صحنه های رویایی هنگام غروب آفتاب ، در کنار ساحل صورت گرفت.

کمپین تابستانی پولو 2020

به گفته برایان کامینر ، معاون ارشد برند تجاری U.S. Polo Assn. در مورد راه اندازی کمپین تابستانی پولو :

آنچه در این فصل از کمپین تابستانی پولو به یاد ماندنی تر بود تزیین نئون ، گلدوزی و بافت های منحصر به فردی بود که بسیار جذاب به نظر می رسید.

ما همچنین شاهد تولد دوباره باسمه کاری ( روش نقش گذاری بر پارچه از راه پوشاندن برخی جاهای آن با موم و رنگ زدن بقیه ) و پارچه‌ حوله‌ ای که پرزهای آن به صورت حلقه است ، با پیچ و تاب مدرن برای خانم ها و آقایان بوده ایم!

در حالی که U.S. Polo Assn. همیشه برای سبک کلاسیک آمریکایی با پارچه های کتان معروف بوده است ، در این فصل از راه اندازی کمپین تابستانی پولو شاهد پیدایش پارچه های مدرن و سازگار با محیط زیست با قابلیت شستشوی منحصر به فرد بودیم.

مایکل پرینس ، نماینده و مدیر عامل مجوز جهانی USPA ، که شرکت چند میلیارد دلاری ایالت متحده U.S. Polo Assn. brand. را مدیریت می کند درباره این کمپین اذعان کرد :

در طول این دوران بی سابقه ، همه ما بر این باور بودیم تا برای راه اندازی این کمپین در سال2020 از ایده های الهام برانگیزی استفاده کنیم و بهتر از سال های گذشته این کمپین را اجرا کنیم! طراحی های این فصل نه تنها ارتباط اصیل برند ما را به ورزش چوگان ارائه می دهد ، بلکه سبک زندگی مصرف کنندگان ما را در سراسر جهان شامل می شود.

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه اخبار مد و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *