اخبار مد

فشن شوهای پاییز / زمستان 2021

فشن شوهای پاییز / زمستان 2021

فشن شو پاییز زمستان 2021

باز هم چهار پایتخت بزرگ برای لباس های اول فصل آماده شده اند. در این مقاله همه چیزهایی که باید در مورد هفته های مد آینده نیویورک و لندن و میلان و پاریس بدانید را گردآوری کرده ایم!

پس از نمایش های چشمگیر فیلم سازی و طراحی صحنه ابتکاری و همچنین بازیگران پر ستاره در مد ( Demi Moore و Kate و Lila Grace Moss’s Fendi ) ،دوره بعدی ارائه مطمئنا سرگرم کننده و الهام بخش خواهد بود. و در حالی که دنیا هنوز درگیر بیماری همه گیر کرونا هستند ، باید از این امر نیز به راحتی در خانه خود لذت برد. همانطور که میلان و پاریس قبلا در ژانویه کلکسیون لباس مردانه را به نمایش گذاشته بوند ، اکنون تصمیم دارند کلکسیون لباس زنانه را در ماه فوریه ارائه دهند.

لندن ، مطابق قالب SS21 خود ، ترجیح داده است بار دیگر جنسیت خنثی را به نمایش بگذارد. رئیس CFDA تام فورد در نامه ای به عضویت خود اعلام کرد که برنامه هفته مد نیویورک به ” تقویم مجموعه های آمریکایی ” تغییر نام داده است. فورد می گوید:

هرجا یا به هر طریقی كه طراحان آمریكایی انتخاب می كنند مجموعه های خود را نشان دهند ، وظیفه ما CFDA است كه بیانیه اصلی ماموریت خود را ارج نهیم و به ترویج و حمایت از مد آمریكا كمك كنیم.

هفته مد نیویورک در فشن شو پاییز زمستان 2021 : 2 فوریه تا 15 آوریل

به همراه نام تجاری جدیدشان به عنوان ” تقویم مجموعه های آمریکایی ” برچسب های نیویورک از زمان شروع نمایش ، از اوایل 2 فوریه ( Sally Lapointe ) تا 15 آوریل ( Jonathan Cohen ) ، رانوی ها را تکان می دهند. اکثر مارک ها مجموعه های خود را بین 14 و 17 فوریه به نمایش می گذارند ، Jason Wu هفته را شروع کرده و و طبق معمول و Tom Ford با قالب TBC رانوی را به اتمام می رساند. برخی از لحظات فراموش نشدنی شامل Rodarte ، Collina Strada ، LaQuan Smith و No Sesso است. روز مردان نیویورک در 15 فوریه لحظه ای برگزار می شود که A. Potts ، Ka Wa Key و Timo Weiland از جمله شرکت کنندگان هستند. مارک جیکوبز بار دیگر در این فصل از فشن شو پاییز زمستان 2021 غایب است.

هفته مد لندن : 19 تا 23 فوریه

با وجود تنها یک برنامه موقت در حال حاضر ، شورای مد بریتانیا (BFC) اعلام کرده است که 95 طراح میزبان هستند : 34 مارک زنانه ، 22 مردانه ، 29 ترکیب جنسیتی و 10 مارک اکسسوری.

مجموعه های فشن شو پاییز زمستان 2021 از طریق پلت فرم مجازی رسمی LFW Digital Hub ، عمدتا در قالب مجازی ارائه می شوند.

تا کنون ، فقط تعداد کمی از مارک ها تایید شده اند و برخی از نام های مشهور Victoria Beckham ، Simone Rocha ، Molly Goddar ، Bethany Williams ، Bianca Saunders ، Richard Quinn و Supriya Lele هستند.

هفته مد لندن 19 تا 23 فوریه

هفته مد میلان : 23 فوریه تا 1 مارس

برنامه میلان در این فصل تنظیم شده است : 61 نمایش ، 57 معرفی نامه و معرفی نامه های با قرار ملاقات ( 15 مرود فیزیکی و 42 مورد دیجیتال ) ، به علاوه شش رویداد – در مجموع 124 رویداد عظیم.

فشن شو پاییز زمستان 2021 هفته مد پاریس : 1 تا 9 مارس

اینکه برنامه هفته مد پاریس در فشن شو پاییز زمستان 2021 چگونه خواهد بود هنوز مشخص نشده است ، اما مطمئنا انتظار داشته باشید که غول های لوکس مانند Chanel ، Dior و Louis Vuitton عینک های خیره کننده خود را به نمایش بگذارند. اما با توجه به محدودیت های شیوع ویروس کرونا که در حال حاضر در فرانسه وجود دارد و تاثیرات همه گیر در مشاغل کوچک ، آیا طراحان مستقل توانایی انجام چنین کاری را دارند ؟!

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه اخبار مد و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *