طراحی

جدیدترین مدل کیف زنانه 2020

ترند کیف زنانه 2020

کیف زنانه 2020

خانم ها علاقه زیادی به خرید انواع کیف های جدید دارند ، از این رو طراحان هر ساله مدل های جدید و مختلفی را به بازار ارائه می دهند. در این مقاله سعی کرده ایم مجموعه ای از جدیدترین کیف های زنانه پاییز 2020 را به شما معرفی کنیم.

انواع کیف زنانه 2020 :

کیف های زنجیردار پهن

یکی از برترین ترندهای سال 2020 زنجیرهای پهن بوده که بیشتر برای کفش و اکسسوری استفاده می شود و حالت صنعتی در مدل کیف ها ایجاد می کند. زنجیرهای دکوراتیو بخش اعظمی از ترند فشن شوهای امسال بوده و به جای بند از زنجیرهای نقره ای و پهن استفاده می شود. به عنوان مثال Hugo Boss از بندهای زنجیری ضخیم و برجسته برای کیف های ساده و ظریف استفاده کرده است. برندهای دیگری همچون MSGM و J.W. Anderson و Ulla Johnson و Stella McCartney و همچنین Dolce & Gabbana امسال از زنجیر در اکثر کیف های خود استفاده کرده است.

کیف های زنانه زنجیردار پهن

کیف ریش ریش دار

مدل ریش ریش دار این مدل کیف زنانه 2020 تغییر جدیدی در سبک زندگی روزمره ما ایجاد کرده و در رانوی های امسال این مدل بسیار زیاد دیده شده است.

مدل کیف زنانه ریش ریش دار

کیف زنانه 2020 استوانه ای شکل

با تغییر تمرکز بیشتر و بیشتر طراحان به سمت طراحی های پایدار ، سوال دیگری که مطرح شده این است که چگونه مد می تواند به مردم کمک کند تا سبک زندگی سازگار با محیط زیست را دنبال کنند. یک راه حل این موضوع انتخاب کیف های استوانه ای قابل استفاده مجدد است.

امروزه کیف های استوانه ای Chloé با طرح های ساده برای استفاده روزمره طراحی شده و بندهای بلند و راحتی دارند. در Kenzo این مدل کیف ها از ترکیب چرم و مش تهیه شده که از بند بلند آن بر روی شانه و از بند کوتاه بر روی دست می توانید استفاده نمایید.

مدل کیف زنانه استونه ای

مدل کیف زنانه پشمی 2020

با وجود این که جنس پشم بیشتر برای کت و ژاکت استفاده می شود ، جنس اکثر کیف های دستی 2020 از پشم بوده و جلوه زیبایی به اکسسوری ما می دهد. این جنس کیف ها لازم نیست قهوه ای و یا بژ باشند و در ابتدا Christian Dior از این جنس برای کیف های خود استفاده کرد. Stella McCartney و Michael Kors و Balmain نیز در رانوی های پاییز امسال کیف های زنانه پشمی را به نمایش گذاشتند.

مدل کیف پشمی زنانه

کیف زنانه بسیار کوچک

کیف های کوچک همچنان در دنیای مد به خوبی شناخته نشده اند ، با این وجود این مدل کیف ها امسال بسیار مد شده است. در Versace ، این کیف های کوچک به تنهایی قابل استفاده نبوده و به کیف های سایز متوسط تا بزرگ وصل می شوند ( اغلب با رنگ متفاوت ).

مدل کیف زنانه بسیار کوچک

کیف چهل تیکه : مدل کیف زنانه 2020

در این فصل ، بسیاری از طراحان با استفاده مجدد از تکه های پارچه از مجموعه های قدیمی ، به دنبال کاهش اثرات زیست محیطی مجموعه های خود بودند. نتیجه؟! کیف های تکه ای افسانه ای با جذابیت های دست ساز و رنگارنگ.

این مدل کیف ها در برند Marni که تکه های مثلثی شکل را بیشتر به هم چسبانده تا مدلی زیبا و جذاب ایجاد کند ، دیده می شود. کیف های وصله ای Alexander McQueen به گونه ای طراحی شده اند تا تمام تکه های لباس های Alexander McQueen به صورت کیف های بزرگ و رنگارنگ چرم به هم متصل شوند. Collina Strada و Moschino و Cynthia Rowley از این ترند برای کیف های پاییز 2020 نیز استفاده کرده است.

کیف جدید زنانه چند تکه ای 2020

مدل کیف زنانه کلاچ 2020

شاید کیف های کلاچ بزرگ ، مدل خیلی راحتی به نظر نیایند ، اما طراحی بی ساختار آن ها حالت راحتی را انتقال می دهد. این مدل کیف ها اغلب زیربغل نگه داشته می شوند. طراحی چرم Ralph & Russo باعث راحتی این کیف ها شده است. ما در Prada ، Alexander McQueen و Bottega Venetta کلاچ های بزرگتری را مشاهده کرده ایم.

مدل کیف زنانه 2020 کلاچ

کیف های هندسی

شاید ست کردن با کیف های کلاسیک برای شما راحت تر باشد ، اما چیزی که در مورد کیف های هندسی وجود دارد این است که تیپ شما را به شدت عوض خواهد کرد و جلوه خاصی به شما می دهد. برای ترند کیف های پاییز / زمستان 2020-2021 ، طراحان با انواع روش های هیجان انگیز بازی با اشکال برای ایجاد کیف پول قابل توجه را پیدا کردند. به عنوان مثال Zimmermann کیف های طرح هندسی خود را با زنگونه تزئین کرده است.

کیف زنانه طرح هندسی

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه طراحی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *