اخبار مد

کلکسیون بهار / تابستان 2022 جیوانچی

کلکسیون بهار / تابستان 2022 جیوانچی

متیو ام ویلیامز ، مدیر خلاق تازه منصوب شده اولین تجربه نمایش زنده خود را با مجموعه بهار/تابستان 2022 Givenchy به نمایش گذاشت. این مجموعه که مملو از زیبایی شناسی کاربردی امضای طراح است ، با پالتی از رنگ های بهاری و رنگ های تیره متعادل شده بود – ترکیبی آزمایشی که دیدگاه ویلیامز را از آنچه قصد دارد آینده خانه مد لوکس فرانسوی بسازد ، به نمایش گذاشت. ویلیامز با ترکیب آثار هنرمند آمریکایی ، جان اسمیت ، تفسیری از صنعت پوشاک گذشته و آینده برند جیوانچی را به نمایش گذاشت. از آنجایی که چندین پارچه بافتنی ، لوگو و تکه‌های موتیف تصاویر امضای هنرمند را از آثار هنری اخیر از نمایشگاه گالری‌ اش «Emo Jungle» نشان می‌ دهند ، استفاده ویلیامز از پالت رنگارنگ اسمیت، رنگ‌ های تیره سنتی Givenchy را برجسته می‌ کند.

کلکسیون بهار / تابستان 2022 جیوانچی با ارائه سبک لباس های تیره که با ترکیبی سودمند و لوکس طراحی شده اند ، بر تضاد بین زیاده روی و نظم تاکید دارد. این مجموعه دارای ظاهر لایه‌ای است که با بافت‌ های سنتی مردانه خیاطی ، چرم ناپا ، نئوپرن و پشم‌ های موهر طراحی شده است.

عناصر رمانتیک در سرتاسر لباس‌ های زنانه تجلیل می‌ شد ، زیرا تاپ‌ های کرست نئوپرن ساختار یافته جای خود را به روسری‌ های ظریف پلیسه‌ دار داد. کفش‌ ها و اکسسوری‌ ها قطعات قابل‌ توجهی در این مجموعه بودند ، زیرا ویلیامز چندین سیلوئت تازه از جمله کفش‌ های کتانی کاملا بافتنی ، پاپوش‌ های چرمی معاصر و چکمه‌ های پلتفرم ران را در کلکسیون بهار / تابستان 2022 جیوانچی به نمایش گذاشت.

مطالب پیشنهادی :

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه اخبار مد و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *