طراحی

آشنایی با انواع مدل کاپشن مردانه

آشنایی با انواع مدل کاپشن مردانه

انواع کاپشن مردانه

اصطلاح ” کاپشن ” شاید ساده به نظر برسد ، اما در واقع طیف گسترده ای از سبک ها و طرح های مختلف را شامل می شود. به همین ترتیب ، انتخاب کاپشن مناسب برای هر مناسبت و موقعیت ممکن است دشوار باشد به خصوص اگر با انواع مختلف آن آشنایی نداشته باشید. در این مقاله سعی کرده ایم شما را با انواع مدل کاپشن مردانه بیشتر آشنا کنیم تا دیگر نگران ست کردن لباس هایتان نباشید. پس با ما همراه باشید!

انواع مدل کاپشن مردانه :

کاپشن بامبر

این نوع کاپشن که به ” ژاکت های خلبانی ” نیز معروف است ، بسیار بادوام بوده ، معمولا دارای یک زیپ از جلو است ، مدل نسبتا جذبی دارد و دور کمر و مچ دست آن ها از جنس الاستیک است. این سبک از نیروی هوایی ایالات متحده آغاز می شود ، جایی که توسط خدمه پرواز استفاده می شد. امروزه این مدل مورد علاقه اکثر آقایان بوده و از آنجایی که بسیار راحت و کاربردی است ، می توانید به صورت روزمره آن را بپوشید. اگرچه انواع کاپشن مردانه بامبر قدیمی از جنس چرم بوده ، امروزه مدل های جدید از جنس نایلون ( و سایر مواد ) تشکیل شده اند.

انواع کاپشن مردانه بامبر

مدل کاپشن مردانه بایکر

مهم نیست که آیا شما موتور سوارید یا نه ، این مدل کاپشن های کوتاه زیپ دار چرمی مردانه ، گزینه بسیار خوبی برای اکثر آقایان است. این کاپشن ها با شلوار جین و تی شرت های ساده بسیار عالی به نظر می رسد ، از این رو بهترین و راحت ترین و ساده ترین گزینه برای شما خواهد بود.

مدل کاپشن مردانه بایکر

انواع کاپشن مردانه دکمه دار

برای کسانی که اطلاعی درباره این دسته کاپشن ها ندارند ، باید بگوییم که این نوع ژاکت ها از جلو دکمه داشته و روی سینه دارای دو عدد جیب می باشند. استایل آن ها معمولا کوتاه بوده و معمولا از جنس جین آبی هستند. با این حال ، مدل های دیگر آن ها از جنس جیر ، طرح های برش خورده و رنگ های مختلفی همچون قهوه ای و مشکی نیز موجود هستند. به طور کلی این مدل کاپشن های مردانه برای آخر هفته ها بهترین گزینه محسوب می شوند.

انواع کاپشن مردانه دکمه دار

کت جین مردانه

اگر هیچ کت و کاپشن جینی در کمد خود ندارید ، اکنون زمان آن فرا رسیده تا یکی خریداری کنید! این نوع کاپشن از انواع مدل کاپشن مردانه با تیپ و لباس های معمولی و اسپرت ست می شود ، حتی در زمان های مختلف سال می توانید آن ها را بپوشید. می توانید در شب های گرم تابستان با یک تی شرت یقه گرد سفید و در روزهای سرد زمستان با یک ژاکت سفید و سیاه کلاه دار و یا زیر یک پالتوی شتری بپوشید!

انواع کت جین مردانه

ژاکت ورزشی

چه بخواهید پیاده روی کنید و چه بخواهید با دوستان خود یک فنجان قهوه بنوشید ، این مدل کاپشن ها بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند. این مدل های راحت و سبک معمولا از جلو زیپ دارند و دور کمر و مچ آن ها نیز حالت کش دار است. سبک این نوع کاپشن ها اسپرت است و از این رو بهترین گزینه برای ورزشکاران نیز محسوب می شود. تنها چیزی که شما باید در مورد آن تصمیم بگیرید این است که آیا می خواهید شلوار ورزشی بپوشید و یا اینکه شلوار جین را انتخاب کنید.

انواع ژاکت ورزشی مردانه

انواع کاپشن مردانه : هودی

این مدل کاپشن های راحت و کاربردی و شیک ، جز آن دسته کاپشن هایی است که تقریبا هر کسی باید در کمد خود داشته باشد. کلاه دار بودن این مدل باعث می شود در روزهای بارانی خیس نشوید و در عین حال ظاهر شیک و اسپرتی نیز دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

انواع ژاکت هودی مردانه

پالتوهای مردانه

پالتوها در طرح ها و سبک های مختلفی وجود دارند. وجه مشترک همه آنها این است که بلند و گرم هستند و برای پوشیدن روی لباس های ساده طراحی شده اند. یک نوع از انواع مدل کاپشن مردانه را که خیلی دوست دارید انتخاب کرده و در روزهای سرد زمستان ، سرکار ، جشن ها ، قرارهای کاری و خانوادگی خود با خیال راحت بپوشید!

انواع اورکت مردانه

پالتوهای کلاه دار مردانه پوست

این مدل از انواع کاپشن مردانه بلند بوده و برای روزهای بسیار سرد زمستان طراحی شده اند. جنس آن ها اغلب الیاف مصنوعی است و معمولا کلاه های پشمی دارند.

پالتوهای کلاه دار مردانه پوست

انواع پالتو کمربنددار مردانه

این مدل پالتوهای مردانه یک سبک کلاسیک و شیک دارند که قدمت آن به بیش از صد سال پیش برمی گردد. در گذشته افراد نظامی این مدل پالتوها را می پوشیدند ، اما امروزه بهترین و متداول ترین انواع کاپشن مردانه محسوب می شوند.

انواع پالتوهای کمربنددار مردانه

ژاکت های پشمی

اگر می خواهید هم ظاهر خوبی داشته باشید و هم در روزهای سرد زمستان گرم بمانید ، قطعا باید انواع کاپشن مردانه پشمی را انتخاب کنید. این نوع کاپشن ها اغلب جنس پشم گوسفند دارند ، که معمولا طبیعی و یا مصنوعی هستند. مدل های قدیمی اغلب به گونه ای بودند که قسمت داخلی از جنس پشم و قسمت بیرونی جیر بودند ، اما امروزه انواع متنوع بسیار زیادی وجود دارند و این گزینه شامل طرح های چرمی و یا یقه های پشمی هستند.

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه طراحی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *