طراحی

ترند بهار / تابستان 2021

ترند بهار / تابستان 2021

ترند بهار / تابستان 2021

در حالی که امسال یک سال آرام برای دنیای مد بوده است ، این فصل از طرح های جدی جسورانه و شیک رونمایی شده است. چند هفته گذشته کت های تک گشاد ، کیف های آبی پررنگ و ماسک های براق صورت بر هفته های مد مسلط بودند. در این سال ، دهه های تاثیرگذار نقش به سزایی در ظاهر این فصل داشته اند. ما عاشق تک تک آنها هستیم و می توانید دلیل آن را ببینید. در این مقاله تصمیم داریم شما را با ترند بهار تابستان 2021 آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی خودتان را برای بهار امسال آماده کنید!

ترند بهار / تابستان 2021

کت های بوی فرند سایز بزرگ

با الهام گیری از کت های بوی فرند سایز بزرگ دوره 80 امسال تیپ متفاوتی بزنید. سرشانه های پهن این کت ها به شما کمک می کند تا با استفاده از کمربندهای پهن دور کمر ، پاهایتان را بلندتر جلوه دهید. این کت ها را با شلوارهای راسته و یا چرم کوتاه بپوشید تا تیپی مدرن به دست آورید. رنگ های ترند بهار آبی پررنگ و ذغالی و خنثی می باشند.

کت بوی فرند ترند بهار تابستان ۲۰۲۱

ماسک مشکی

وقتی صحبت از محافظت از خودتان باشد ، ممکن است بخواهید این کار را هم به زیبایی انجام دهید. این ماسک های براق سیاه و سفید تقریبا با هر لباسی که می پوشید مطابقت داشته و پوشش خوبی برای بینی و دهان شما دارند. برای تنفس راحت تر ، پارچه ای ابریشمی انتخاب کنید یا اگر می خواهید جلوه بیشتری به تیپتان بدهید ، چیزی را با تزئینات انتخاب کنید. استفاده از این ماسک ها با کت های قرمز و یا تیره باعث خاص شدن تیپ شما می شود. از سبک آکاردئونی گرفته تا شکل سنتی ، انتخاب های زیادی وجود دارد که شما و دیگران را در امان نگه می دارد.

ماسک مشکی

روسری : ترند بهار / تابستان 2021

با الهام از دهه 50 و 60 ، این ترند شیک مد به طرز چشمگیری در حال بازگشت است. روسری از موهای شما محافظت کرده و بدون افراط ، جلوه زیبایی به لباس شما می بخشد. یک طرح ابریشمی را با نقش گل یا الگوهای پیچیده و یا رنگ های برجسته و حروف بزرگ ساده انتخاب کنید. هنگام تیپ زدن با این اکسسوری می توانید زیر چانه تان گره گشادی بزنید و یا آن را از پشت سر خود آویزان کنید. حتی می توانید آن را دور گردنتان گره بزنید.

روسری : ترند بهار / تابستان 2021

رنگ های پاستیلی برای بهار و تابستان ۲۰۲۱

ترند دیگری که در سال جاری همچنان به سلطه خود ادامه داده است ، رنگ آمیزی پاستیلی است. این رنگ های الهام گرفته از سربت گزینه مناسبی برای تابستان بوده و متناسب با طیف گسترده ای از رنگ پوست می باشد. می توانید ست های بلوز و شلوار سبز روشن و یا کت گشاد یاسی را انتخاب کنید. رنگ های ملایم و روشن بسیار شیک بوده و به تیپ شما جلوه خاصی می دهد.

رنگ های پاستیلی برای بهار و تابستان ۲۰۲۱

کیف های زرد

در این فصل کیف های زرد نگاه همه را در فشن شوها و رانوی ها خیره کرده اند. ست کردن تیپ با این ترند بسیار آسان بوده و می توانید با انتخاب یک کیف کتابی کوچک جلوه خاصی به تیپتان بدهید و یا برای تیپ های روزمره زرد خردلی را انتخاب نمایید! سایه های زیادی وجود دارد که متناسب با سلیقه شما انتخاب می شوند و وقتی با سایر رنگ های پررنگ یا یک گروه تک رنگ ترکیب شوند ، باورنکردنی به نظر می رسند. یک کیف دستی ساختاری با رنگ کهربا و یا کیف رودوشی زرد قناری را برای یک شب بیرون آمدن انتخاب کنید.

انواع کیف زرد

ترند بهار تابستان 2021 : بوت های سفید بلند

با الهام از کفش های سفید دهه 60 ، استایل خاصی به تیپتان در ترند بهار / تابستان 2021 بدهید. این بوت ها را با دامن های کوتاه و یا لباس های کوتاه و یا شلوار استرچ بپوشید.

بوت های سفید برای بهار ۲۰۲۱

اکسسوری های آبی پررنگ

در ترند بهار / تابستان 2021 برای به روزرسانی لباس های خود ، یک رنگ آبی پررنگی به لباس تک رنگ خود اضافه کنید. زیبایی پشت این ترند ، گزینه های نامحدودی است که می توانید در طول فصل امتحان کنید – از کیف دستی آبی پررنگ Dior گرفته تا کلاه سطلی شیک Marine Serre می توانید همه آن را امتحان کنید. برای ست کردن این اکسسوری ها ، سعی کنید لباس های خاکستری و یا طوسی را انتخاب نمایید. رنگ آبی در میان سایه های عمیق خودنمایی می کند.

اکسسوری آبی برای ترند ۲۰۲۱

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه طراحی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *