اخبار مد

لباس های پاییز / زمستان 2021 پرادا

لباس های پاییز / زمستان 2021 پرادا

لباس های پاییز / زمستان 2021 پرادا

Miuccia Prada و Raf Simons برای پاییز و زمستان 2021 دنیای باور نکردنی ایجاد کردند. به دنبال نمایش مردانه در پاییز و زمستان 2021 ، پرادا و اتاق های پوشیده از پوست و خز آن برای مجموعه جدید زنان بازگشته است. مجموعه مشترک Miuccia Prada و Raf Simons ترکیبی از چاپهای روانگردان ، خز مصنوعی و پولک های درخشان است که تجربه حسی زیبایی را که با مجموعه مردان شروع به کاوش کردند ، به ارمغان می آورد.

لباس های بیرونی می درخشد – گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه با کت های کاملا پولکی که به همان اندازه پارچه های خز مصنوعی یا گزینه های جسورانه رنگی چشم نواز دارند.

با فاصله گرفتن از قطعات مات و مینیمالیستی بهار / تابستان 2021 ، مجموعه لباس های پاییز زمستان 2021 پرادا جدید احساس تجمل گرایی و جشن بیشتری می کند. پرادا پس از گذراندن یک سال عادت به یک امر عادی جدید و محدودیت های آن ، عقیده دارد که شاید به هر حال حداقل این محدودیت ها در سر ما وجود دارد ، حداقل در مورد مد! مانند چند نمایش باند دیجیتال گذشته پرادا ، پس از ارائه بحث و گفتگو توسط مدیران خلاق برگزار شد. این بار معمار ( و طراح صحنه نمایش ) رم کول هاس ، کارگردان تحسین شده لی دانیلز ، بازیگر نقش اول زن هانتر شفر ، مارک جیکوبز ، طراح مارک و غیره ، در گفتگویی با راهنمایی درک بلاسبرگ به پرادا و سیمونز پیوستند.

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه اخبار مد و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *