اخبار مد

میلان از هفته مد فیگیتال مردان و زنان در بهار 2021 پرده برداشت!

هفته مد فیگیتال میلان 2021

هفته مد فیگیتال میلان 2021

فیگیتال در واقع نمایش رسمی ماه سپتامبر است. دوربین Nazionale della Moda Italiana تقویم رسمی خود برای بهار 2021 مردان و زنان به نام ” هفته مد فیگیتال ” منتشر کرد که 28 نمایش فیزیکی را با 24 نمایش دیجیتال در هم می آمیزد.

همان طور که در برنامه مجازی کلکسیون مردانه در طول فصل تابستان مشاهده کردیم ، یک نمایش دیجیتالی تقریبا ممکن است هر چیزی باشد : یک مستندی درباره ساخت یک مجموعه ، یک ویدیو موسیقی ، یک پادکست و یا حتی آزمایشی در واقعیت مجازی و به صورت کامل! شاید طراحان میلان در هفته مد فیگیتال میلان 2021 چیز بسیار قدرتمندی همچون Missoni ، Marco de Vincenzo ، Luisa Beccaria و DSquared2 ( همگی به عنوان “دیجیتال” در تقویم ذکر شده اند ) ارائه دهند.

بسیاری از مارک های معروف همچون Marni, Versace, Fendi, Dolce & Gabbana, Max Mara, و Giorgio Armani با نمایش های فیزیکی به سمت جلو حرکت می کنند. چند نمونه از برندهایی که کلکسیون خود را به صورت دیجیتالی در ماه ژوئن به نمایش گذاشتند ( همچون Prada و Sunnei ) نیز در این برنامه شرکت خواهند کرد. همه این رویدادها به احتمال زیاد دارای لیست لباس های محدودی همچون قالب نمایش های Etro یا Dolce & Gabbana در میلان در جولای خواهند بود.

تا زمانی که واکسنی برای COVID-19 وجود نداشته باشد ، برگزاری هر نوع رویکردی به ویژه فشن شوهای بسیار لوکس همانند گذشته نخواهد بود. بسیاری از این نمایش ها در محیط بیرون برگزار می شود ، اما طراحان مجبورند تنظیمات دیگری را نیز انجام دهند : ممکن است از مهمانان درخواست شود تا ماسک بزنند ، اما مدل ها چه طور ؟!

Bottega Veneta ، Jil Sander و Moschino هنوز برای هفته مد فیگیتال میلان 2021 اعلام حضور نکرده اند. Gucci نیز در برنامه حضور ندارد. Alessandro Michele در ماه می اعلام کرد :

نمایش های گوچی از تعداد پنج نمایش به دو نمایش کاهش یافته و نمایش بعدی در ماه نوامبر برگزار خواهد شد.

انتظار می رود فشن شوهای بعدی ، بعدا به گوچی بپیوندند و این نشان می دهد که “هفته مد” می تواند به یک مفهوم روزافزون تبدیل شود. هفته مد فیگیتال میلان 2021 تمامی اقدامات لازم – واقعی ، مجازی و فیزیکی – را در ماه سپتامبر پوشش می دهد.

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه اخبار مد و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه وبلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *