طراحی

Riccardo Tisci و Burberry در هفته مد لندن 2020

تکامل! اسم سومین مجموعه آماده ای که ریکاردو تیشی برای برند بربری طراحی کرده بود. به گفته‌ او :

این کالکشن الهام گرفته از گذشتگان ماست و برای آیندگانمان اختصاص داده شده است. این تکامل قلمرو پادشاهی بربری است.

مهمانان این فشن شو در یکی از سالن‌ های تئاتر Troubador White City ، در غرب لندن دورهم گرد آمدند. صحنه با آینه‌ های بزرگ پوشیده شده بود و با شروع نمایش ، آینه‌ ها به آرامی بالا رفتند و دکور نمایان شد. سیستم صوتی عظیمی که الهام گرفته ازدوره‌ ویکتوریا بود در وسط صحنه در جعبه‌ هایی قرار گرفته بود.

مجموعه بهار 2020 بربری برگرفته از دوره ویکتوریا است ، دوره ای که دقیقا این برند لوکس در آن زمان تاسیس شد. ریکاردو تیشی زمانی که آرشیو طراحی بربری را مرور می کرد ، محو اولین مجموعه توماس بربری ( بنیانگذار بربری ) شد. آستین های حجیم پفی و کمرهای چسبان دو آیتم چشم نواز برای این طراح ایتالیایی بود.

کالکشن بربری در هفته مد لندن 2020 همنشینی جذاب میراث گذشتگان با مدرنیته است. کالکشنی که نسل های مختلف را دربر می گیرد و استریت استایل را به شیوه جدید به روی صحنه می‌ آورد. در برخی از لباس ها جزییات نشات گرفته از سابقه‌ کاری ریکاردو تیشی است. او قبلا مدیر خلاق لاین اوت کوتوق ژیوانشی بود.

یکی از شاخصه‌ های تجاری بربری ، پالتوهای ترنچ trench coats است که در این مجموعه به شکل های جدید خودنمایی می کنند. در واقع تیشی تلاش کرده بود که از این پالتو ها و پترن چهار خونه‌ بربری کمتر در این کالکشن استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *