اخبار مد

۳ ترند کت و شلوار مناسب بهار امسال

چیزی به پایان زمستان نمانده است! با این حال اکثر ترند های بهاره مناسب هوای سرد نیستند. اگر شما علاقه مند به پوشیدن کت هستید ، ما در این مقاله به استایل های کت و شلوار جدید الهام گرفته از دهه 70 می پردازیم که برای بهار سال 2020 نیز ترند هستند. این مدل از کت و شلوار ها به همراه جلیقه و شومیز از دهه 70 الهام گرفته شده است و در این ران وی رونمایی شده است.

در ادامه به 3 ترند کت و شلوار بهار 2020 می پردازیم :

کت های رنگی :

کت های مدیوم را جایگزین کت های بلند و براق کنید. هم طور که در عکس زیر مشاهده می کنید این مدل کت ها در  بهار 2020 قابل پوشیدن هستند , از رنگ های متفاوتی برای ست کردن لباس ها استفاده شده که از دهه  70الهام گرفته شده است. می توانید این مدل کت ها را با دامن های بلند و یا شلوار های بلند گشاد راسته بپوشید.

شلوارهای دم پا گشاد :

ترکیب شلوار های دمپا گشاد با کت های بلند شما را کشیده و زیبا نشان می دهد. این استایل را می توانید با کفش کالج و یا کفش های پاشنه بلند تکمیل کنید.

جلیقه :

کت و شلوار های سه تیکه شامل کت و شلوار و جلیقه هستند که در کالکشن بهاره اکثر برند های معروف مشاهده می شود. این مدل جلیقه ها الهام گرفته از دهه 70 می باشند. اگر علاقه مند به این دهه هستید ، کت و شلوار با پارچه راه راه می تواند استایل مناسبی برای یک مهمانی رسمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *